In mijn taakbeheer staat bij de auto op te starten programma's een programma genaamd "programma". Wat is dit?

In taakbeheer / opstarten staan de programma's die vanzelf opstarten als Windows opstart. Zie plaatje. De meeste programma's ken ik en heb ik zelf ooit akkoord gegeven voor opname hierin.
Maar dat geldt niet voor "programma". Raar genoeg krijg ik ook geen info over het programma (zoals dat bij andere programma's wel het geval is). Ik kan namelijk de bestandslocatie niet opzoeken en geen eigenschappen opvragen. Uitzetten kan wel.
Misschien is het malware?
Hoe vind ik het uit?

Picture for question
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Alles wat je niet kent, en ook niet direct nodig is om te starten met Windows kan je uitschakelen.
Hoe meer programma's Windows moet laden tijdens het opstarten hoe langer het opstarten duurt.

Met het gratis programma Ccleaner kan je eventueel ook nog de programma's in die lijst er tussen uit verwijderen (voor het overzicht)